Farah.nu



Over mij

Veelzijdige branding marketing strateeg met ruim twintig jaar ervaring

Kies je voor Farah! dan kies je voor een allround, veelzijdige crossmedia consultant met meer dan twintig jaar ervaring in reclame, pr en media met een bewezen succesvolle trackrecord. Mijn voortdurende nieuwsgierigheid naar jou en jouw motivatie om te ondernemen, geeft mij energie!

Wat doe ik?

De vele zijden van Farah van der Zijden: “Not for the Ordinary!’

Als onafhankelijke branding & marketing specialist laat ik jouw merk groeien. Hoe? Marketing met opvallende met verfrissende ideeën. Buiten de gebaande paden. Origineel en innovatief. Als paradijsvogel met veel energie kan ik je helpen te onderscheiden in de markt. Ik breng jouw in contact met mijn zorgvuldig opgebouwde professionele netwerk in de media vol met creatieve toppers en stylisten. Ik kies voor jou de beste specialisten die bij jou en je budget passen.

Voor wie?

Ondernemers en merken die iets speciaals en onderscheidends willen in hun marketingstrategieën. Not for the Ordinary!

Mijn achtergrond?

Ik ben een doorgewinterde branding, marketingcommunicatie consultant met twintig jaar ervaring. Met veel plezier heb ik meer dan honderd A-merken voorzien van branding advies, TV, radio en online campagne management bedreven en media inkoop advies gedaan voor MKB-ers. Van contentstrategie, creatie en publicaties (o.a. Google, Toyota, Ford, TNO, Audi, Lexus, Mercedes, Albert Heijn, Hastens, als ook start-ups en scale-ups etc). Verder heb ik ervaring opgedaan bij de bekende top 5 internationale reclamebureaus van Nederland en beursgenoteerde mediahuizen, zoals Sanoma/ DPG media en tot slot diverse online platforms gebouwd met een team van content, creatie, data en tech specialisten.

Sell the story, then comes the glory!

Het bouwen van de strategie van merken, werkt ook voor jezelf. Het heeft te maken met merkwaarden, persoonlijke waarden, kleding, styling en imago. Begeerlijkheid begint bij de tekentafel en nu kun je het heft in eigen hand nemen.

’You can change the way people think about you, by building your own story, own it & show it!

Unieke marketingstrategie in Personal Branding en Imago Styling

Zelf ben ik ook vaak vragend aangekeken op mijn uitgesproken kleurrijke kledingstijl. Mijn voorkomen wordt gezien als ‘flamboyant’ en Paradijsvogel met veel energie. Er komt een persoonlijkheid binnen die ‘zonder te praten’ al aanwezig is. En in plaats van te veranderen in een ‘grijze muis’ werd het mijn handelsmerk. Ik heb mijzelf kunnen omarmen, want deze energieke persoonlijkheid past bij mij. Omdat te benadrukken, kleed ik mij ook kleurrijk. Dus nog meer jezelf zijn, profileren en blijven, dat kan in iedere branche.
Ik neem je als personal branding coach mee in mijn eigen persoonlijk ontwikkelde F.A.R.A.H. methode:

F.A.R.A.H. methode:

  • First
  • Appearance
  • Really
  • Attracts
  • Humankind, want

Je hebt maar 1 kans, om je eerste indruk te maken (3 seconden)

Eerste indrukken kunnen een aanzienlijke invloed hebben op hoe mensen iets waarnemen en ermee omgaan. In verschillende contexten, of het nu gaat om nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe producten lanceren en proberen of nieuwe (vakantie) plekken ervaren, de eerste indruk kan een cruciale rol spelen bij de negatieve, neutrale of positieve houding en het gedrag van mensen.

‘Investeren in een tweede, derde indruk kost namelijk meer tijd en energie

Want het is ook belangrijk om te weten dat latere ervaringen en interacties met jouw merk en jou als ondernemers ook hun beeldvorming beïnvloeden. Hoe wil je dat ze jou herinneren na de eerste indruk? Welke merkwaarden wil je dan uitstralen? Dat noem je dan de Customer Experience. De Customer Experience bepaalt of iemand bij je terugkomt en je ’trouw’ blijft. Investeren in duurzame relaties bij jouw (gewenste) doelgroep en stakeholders zal altijd een aandachtspunt blijven.

Marketing: ik wil met je uit

Branding: de reden waarom

Klantervaring: ik blijf je trouw, want jouw ‘merkwaarden’ passen bij mijn personality

Waar word ik blij van?

Ik word blij als ik klanten vrolijk kan maken en hun communicatiewensen en behoeftes kan vertalen naar de juiste creatieve oplossingen. Zodat ook jij als persoon succesvol wordt en groeit.

Wat kenmerkt mij als je met mij gaat samenwerken?

Er is altijd een ‘gat’ tussen wat je zelf vindt en wat anderen zeggen. Dat heet perceptie.
Is dat ‘gap’ te groot in wat je wilt vertellen en wat de ontvanger vindt? Dan gaan we daaraan werken. Hieronder staan woorden die anderen over mij zeggen en dat zegt dus iets over mijn persoonlijke waarden:

  • Ik lever energie! Paradijsvogel, kleurrijk, een bonk aan energie en verfrissende ideeën
  • Geboren netwerker, ik ben spontaan en enthousiast
  • Onbevangen en vrij, zeg waar het op staat!
  • Mama is altijd vrolijk, lief & zorgzaam (zeggen mijn kids😊).

Vragen?

Stel ze hier